call-to

Kontakt

+48 532 626 248

Razem z 99. innymi podmiotami tworzącymi rynek e-commerce w Polsce zostaliśmy założycielami i członkiem Polskiej Izby E-Commerce.

Usability LAB wśród założycieli Polskiej Izby E-commerce

Zadaniem e-Commerce Polska jest dbanie o rozwój rynku handlu elektronicznego. Izba zrzesza sklepy internetowe i platformy handlu internetowego, dostawców oprogramowania oraz firmy usługowe, wspierające e-commerce. Wśród firm założycieli Izby nie zabrakło znanych sklepów internetowych, m.in. Komputronik, Merlin czy Empik.com, agregatorów ofert i porównywarek tj. Ceneo, Nokaut, Allegro, ale także firm eksperckich, świadczących specjalistyczne usługi dla branży.

Jednym ze strategicznych celów e-Commerce Polska jest wspieranie przedsiębiorców poprzez dostarczanie wiedzy (know-how) oraz rozwój polskiego rynku usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez identyfikację jego potrzeb oraz efektywną reprezentację wspólnych interesów.

To właśnie w tym kontekście, w ramach działalności w izbie będziemy zajmować się problematyką usability i user experience w sprzedaży internetowej.

Sprawdź też:
User experience sklepów internetowych 2015
User experience w e-commerce 2013

Polecane artykuły