Jak zapowiadaliśmy tydzień temu, podczas konferencji ecommerceSTANDARD, dziś oddajemy
w Wasze ręce raport z badania użyteczności najczęściej odwiedzanych detalicznych sklepów internetowych w Polsce w 2013 roku.
Do przeprowadzenia badania skłonił nas przede wszystkim bardzo wysoki współczynnik porzuceń koszyków w sklepach, który obecnie szacowany jest na ok. 60%.
Przystępując do badania chcieliśmy sprawdzić czy w sklepach istnieją bariery usability, które można usunąć aby podnieść sprzedaż?
Zapraszamy do pobrania bezpłatnego raportu, w którym kompleksowo przyjrzeliśmy się ścieżkom zakupowym 20-tu najczęściej odwiedzanych detalicznych e-sklepów w Polsce, analizując je pod kątem dostępności, ergonomii, architektury informacji oraz odporności na błędy.
Oprócz analiz zbiorczych, raport zawiera również omówienie pozytywnych i negatywnych wzorców użyteczności występujących w każdym z badanych sklepów.
Raport dostępny jest do pobrania ze strony Raporty
Sprawdź też:
Wyszukiwarki w e-commerce a user experience
User experience sklepów internetowych 2015