Użyteczność najczęściej odwiedzanych detalicznych e-sklepów w Polsce w 2013
Pierwszy na polskim rynku raport użyteczności najczęściej odwiedzanych detalicznych sklepów internetowych w Polsce.
Z raportu można dowiedzieć się, jakie są najczęściej wymieniane powody porzucania koszyków oraz co można udoskonalić w samym sklepie, aby wzrosła sprzedaż.
Pobierz bezpłatny raport i dowiedz się więcej:
Co zyskujesz pobierając raport?
– Podręczna checklista użyteczności wyszukiwarki, wyników wyszukiwania,
– opis dobrych praktyk wraz z przykładami,
– komentarze ekspertów z branży.
Zobacz również
Wyszukiwarki w e-commerce a user experience / User experience sklepów internetowych 2015 / Design strony RST Group w 7 dni / Re-design panelu klienckiego Transcash do zgłaszania faktoringu i windykacji / Badania UX oraz projektowanie UX / UI w redesignie Portalu Pacjenta LUX MED / User Experience Design, makiety UX i projekty UI dla sieci hoteli PURO / Badania user experience oraz UX / UI Design dla Carrefour Express / User experience i e-commerce konsulting dla TU Europa / Nasza oferta: badania UX, audyty i optymalizacja stron www, UX / Product Design / Usability LAB – agencja UX / Service Design