call-to

Kontakt

+48 532 626 248

Od kilku tygodni jest już dostępna w sieci nowa odsłona serwisu bossafund.pl bazująca na zoptymalizowanym projekcie naszego autorstwa.

Wykorzystując metodykę projektowania zorientowanego na użytkownika, zaczęliśmy od przygotowania Person reprezentujących istotne segmenty grupy celu, ich potrzeby i konteksty użycia strony.

Następnie przeprowadziliśmy testy z użytkownikami, obserwując ich zachowania podczas pracy ze stroną www.

Przeanalizowaliśmy ergonomię nawigacji, zarówno pod kątem zapewnienia odpowiedniego poziomu kontrastów czcionka/tło, jak i widoczności priorytetowych przycisków akcji.

Bossafund - przed optymalizacja - Usability LAB
Bossafund.pl – wygląd serwisu przed optymalizacją.

Korzystając z wiedzy zdobytej podczas badań, pracując nad zmianami, uporządkowaliśmy hierarchię wizualną nagłówków oraz samej treści, zadbaliśmy o wprowadzenie spójnej konwencji formatowania odnośników i CTA (call-to-action).

Jak widać niżej, generalny układ serwisu pozostał niezmieniony, co umożliwiło szybkie wdrożenie zmian do szablonów istniejącego CMSa, natomiast już na pierwszy rzut oka widać, że podniesiona została przejrzystość layoutu, co ułatwia użytkownikom szybkie skanowanie informacji.

Bossafund - po optymalizacji wykonanej przez Usability LAB
Bossafund.pl – po optymalizacji użyteczności

Okiem klienta
Michał Wojciechowski, z-ca Dyrektora DM BOŚ:
Kompleksowe badania użyteczności pomogły podjąć właściwe decyzje co do kierunku rozwoju platformy bossafund.pl, a przeprowadzona optymalizacja pozwoliła nam lepiej dostosować serwis do wymagań naszych klientów.”


Sprawdź też:
Wyszukiwarki w e-commerce a user experience

Polecane artykuły