Home / Oferta – usługi UX / UI / UX designer w zespole scrumowym
Zadbaj o user experience na każdym etapie projektu
Połącz użyteczność z szybkością wdrożenia
UX designer we współpracy z programistami dobiorą rozwiązania zarówno user friendly, jak i łatwe do wdrożenia
Testuj produkt w trakcie rozwoju
Projektant weryfikuje zgodność wdrożenia z założeniami UX oraz przeprowadza testy z użytkownikami
Obrazuj pomysły dzięki makietom UX
Wspólnie z UX designerem pracujesz z wyprzedzeniem nad nowymi funkcjonalnościami lub optymalizacją istniejących, od razu je wizualizując
Po co UX designer na etapie produkcyjnym?
Częstym błędem w prowadzeniu projektów jest ograniczanie roli UX designera do udziału w początkowym etapie całego procesu. Wykorzystuje się jego wiedzę na etapie zbierania wymagań, tworzenia listy niezbędnych funkcjonalności oraz przygotowania makiet UX, pomija się go natomiast na etapie wytwarzania rozwiązania.
Tymczasem zwykle podczas developmentu projekt ewoluuje, okazuje się, że pojawiają się nowe potrzeby lub wychodzą braki. Wówczas cała praca do wykonania, również koncepcyjna, spoczywa na barkach programistów, którzy mimo doświadczenia i najlepszych chęci nie są specjalistami od user experience.
Model współpracy
Udział UX designera może być zmieniany w trakcie projektu, ponieważ na etapie początkowym jest on potrzebny najczęściej w 100%, później zaś jego obłożenie zwykle się zmniejsza. Z tego względu oferujemy elastyczny model współpracy i angażowanie projektanta UX we wcześniej ustalonym (i modyfikowalnym) wymiarze godzin.
Nasi eksperci najczęściej pracują w zespołach deweloperskich RST Software Masters, jest też jednak możliwość, by UX designer dołączył do prac Twojego teamu projektowego.
Dzięki badaniom jakościowym poprzedniej strony, zanim przystąpiliśmy do jej redesignu, zdobyliśmy cenną wiedzę z zakresu zmian w architekturze informacji, systemie nawigacji, taksonomii oraz objętości i zakresu merytorycznego treści, jaki jest potrzebny użytkownikom.
Cenimy zespół Usability LAB za profesjonalizm oraz wysoki poziom merytoryczny projektu. Dowiedzieliśmy się bardzo dużo o problemach oraz uzyskaliśmy cenne, marketingowe rekomendacje zmian.
Audyt użyteczności zrobiony przez Usability LAB pomógł nam w poprawieniu ścieżki zakupowej na naszej stronie internetowej.
Dzięki prototypowi UX przed wdrożeniem nowego Portalu Pacjenta zreorganizowaliśmy całą nawigację, mogliśmy również zatwierdzić wszystkie ścieżki użycia w sposób zrozumiały dla menadżerów produktu, sprzedawców i marketingu, a analitycy i zespół IT mieli jasny obraz jak powinien zachowywać się interfejs nowego portalu.
Dzięki współpracy z Usability LAB nasz sklep stał się wygodniejszy w obsłudze dla klientów. Otrzymujemy więcej zamówień, zwiększyła się także wartość przeciętnego koszyka.
Dzięki Usability LAB zrozumieliśmy słabe i mocne punkty konkurentów. Komunikujemy się teraz prostszym językiem, na który widownia lepiej reaguje. Dzięki nowym makietom mamy więcej rejestracji niż w poprzedniej wersji, którą budowaliśmy własnoręcznie.
Pomyśleliśmy o badaniu scenariuszowym, ponieważ po statystykach strony widać było, że niektóre części serwisu są mniej uczęszczane – chcieliśmy dociec przyczyn, a także poznać sugestie zmian, bo akurat myśleliśmy o redesignie portalu.
Przed stworzeniem strony naszego pierwszego kina Usability LAB poleciło nam testy z udziałem użytkowników na serwisach naszej konkurencji. Okazało się to bardzo przydatne – mogliśmy uczyć się na błędach innych, a nie swoich. Wnioski z badań pozwoliły na rozwój naszego serwisu.