call-to

Kontakt

+48 532 626 248

Optymalizuj i zwiększaj sprzedaż

Zweryfikuj swoje hipotezy

Masz przeczucie, że Twój produkt mógłby działać lepiej, ale nie wiesz, co i jak zmienić? Zdobądź tę wiedzę dzięki audytowi UX.

Uzyskaj szybki feedback

Wyniki z audytu UX możesz mieć w ciągu kilku dni – i od razu wdrażać zmiany.

Zwiększ konwersję i satysfakcję użytkowników

Rekomendowane zmiany przyniosą korzyści obu stronom procesu.

Audyt UX — kluczowe informacje

W trakcie audytu sprawdzamy:

  • zgodność z normami ISO i dobrymi praktykami user experience,
  • zrozumiałość przekazów, komunikatów, Call-To-Action,
  • ergonomię wizualną interfejsu (kontrasty, czcionki, wielkości kontrolek),
  • szybkość i wygodę w kontekście realizacji podstawowych celów produktu czy usługi,
  • podstawowe metryki dot. zaangażowania czy konwersji, szukając miejsc wymagających optymalizacji (Google Analytics, HotJar).

 

Zapewniamy:

  1. Przejrzysty, czytelny i kompleksowy raport prezentujący wnioski z audytu, wzbogacony o screeny wskazujące miejsca wymagające optymalizacji wraz z rekomendacjami, jak można lub należy ją wykonać. Elementy do poprawy są odpowiednio oznaczone w zależności od wagi problemu.
  2. Skróconą listę wszystkich zauważonych problemów, ułożoną wg priorytetów – od krytycznych do kosmetycznych. Lista ułatwia późniejsze prace nad wdrażaniem kolejnych zmian.
  3. Możliwość przeprowadzenia warsztatu, podczas którego przedstawimy najważniejsze wnioski z audytu oraz odpowiemy na ewentualne pytania.

 

Gotowy na audyt UX?

Zaufali nam

Dzielimy się wiedzą

Porozmawiajmy

    Contact