W dniach 29-30 września 2014 r. w Warszawie odbyła się dwudniowa konferencja EcommerceSTANDARD, której tematem głównym była sprzedaż produktów i usług przez Internet. Zobaczcie, jak to wyglądało.
Kto najbardziej skorzystał z wiedzy serwowanej w trakcie konferencji?
Przede wszystkim ci, którzy sprzedają swoje produkty i usługi przez internet, czyli managerowie ds. ecommerce, dyrektorzy marketingu, sprzedaży czy wsparcia biznesu, a także project i brand managerowie.
W pierwszym dniu konferencji omówiono najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm, w drugim natomiast oprócz wykładów odbywały się również sesje warsztatowe, podczas których uczestnicy, pogłębiając swoją wiedzę, pracowali w kameralnych warunkach.
Usability LAB oczywiście też pojawiło się w stolicy, a Jacek Popko poprowadził workshop na temat „Związków Usability z konwersją”.
– Celem warsztatów było przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy o metodach i narzędziach, które warto wykorzystywać, aby podwyższyć konwersję na stronach e-commerce. Ankieta ewaluacyjna pokazała, że warsztaty nie tylko bardzo się podobały – wysoko oceniono także ich poziom merytoryczny. – podsumowała Aleksandra Zygarska, project manager w IDG Poland S.A. / Internet Standard, organizator konferencji.
Następna okazja do uczestnictwa w warsztatach z UX/Usability już niebawem. Damy znać, jak tylko będziemy mogli uchylić rąbka tajemnicy 🙂
Sprawdź też:
Wyszukiwarki w e-commerce a user experience