Dzień 2: Koncept
Dzień 1: Określenie celu
Spotkaliśmy się z interesariuszami i liderami podmiotów będących częścią projektu „Grupa RST” i w drodze warsztatu Product Vision wyłoniliśmy priorytety i cele, które nowa strona powinna spełniać, oraz wartości, które powinna reprezentować.
Dzień 2: Koncept
Dzień 3 & 4: Szkice i style guide
Zabraliśmy materiały z warsztatów do naszego studio i rozpoczęliśmy prace graficzne. Pierwszy etap to makiety low fidelity mające na celu szczegółową organizację informacji oraz wybór właściwych form ich prezentacji.
Dzień 5: Layout
Nadszedł czas na implementację Style Guide’u do makiet i zaprojektowanie naszego produktu w finalnej formie. Na tym etapie dzieje się magia, produkt otrzymuje właściwą kolorystykę, ikonografię, typografię… I w końcu jest gotowy do pokazania światu.
Dzień 6: Testy
Review to zawsze bardzo stresujący moment. Zleceniodawcy, osoby zaangażowane w projekt, projektanci oraz potencjalni odbiorcy – do oceny wszystkich tych osób przedstawiliśmy nasz prototyp. Od ich feedbacku zależało, czy osiągnęliśmy zamierzone cele, czy nasz produkt spełnia potrzeby i czy po prostu się podoba.
Dzień 7: Development
Odtrąbiliśmy sukces, mamy approval, pora więc przekazać specyfikacje deweloperom. Nie oznacza to dla nas końca pracy, ponieważ projektant jako członek zespołu scrumowego bierze czynny udział w procesie wytwórczym, monitoruje, służy pomocą oraz testuje produkt, zanim trafi on na produkcję.