Home / Case studies
Rozwiązujemy problemy biznesowe od 1999 r.
Realizujemy projekty m.in: dla banków, firm ubezpieczeniowych, medycznych, telekomunikacyjnych, sklepów internetowych, platform e-commerce. Doradzamy start-up’om i funduszom VC, które chcą optymalizować projekty aplikacji i stron tworzonych przez start-up’y.
Wspieramy agencje interaktywne i software house’y produkujące oprogramowanie, aplikacje mobilne czy strony internetowe.
Dzięki badaniom jakościowym poprzedniej strony, zanim przystąpiliśmy do jej redesignu, zdobyliśmy cenną wiedzę z zakresu zmian w architekturze informacji, systemie nawigacji, taksonomii oraz objętości i zakresu merytorycznego treści, jaki jest potrzebny użytkownikom.
Cenimy zespół Usability LAB za profesjonalizm oraz wysoki poziom merytoryczny projektu. Dowiedzieliśmy się bardzo dużo o problemach oraz uzyskaliśmy cenne, marketingowe rekomendacje zmian.
Audyt użyteczności zrobiony przez Usability LAB pomógł nam w poprawieniu ścieżki zakupowej na naszej stronie internetowej.
Dzięki prototypowi UX przed wdrożeniem nowego Portalu Pacjenta zreorganizowaliśmy całą nawigację, mogliśmy również zatwierdzić wszystkie ścieżki użycia w sposób zrozumiały dla menadżerów produktu, sprzedawców i marketingu, a analitycy i zespół IT mieli jasny obraz jak powinien zachowywać się interfejs nowego portalu.
Dzięki współpracy z Usability LAB nasz sklep stał się wygodniejszy w obsłudze dla klientów. Otrzymujemy więcej zamówień, zwiększyła się także wartość przeciętnego koszyka.
Dzięki Usability LAB zrozumieliśmy słabe i mocne punkty konkurentów. Komunikujemy się teraz prostszym językiem, na który widownia lepiej reaguje. Dzięki nowym makietom mamy więcej rejestracji niż w poprzedniej wersji, którą budowaliśmy własnoręcznie.
Pomyśleliśmy o badaniu scenariuszowym, ponieważ po statystykach strony widać było, że niektóre części serwisu są mniej uczęszczane – chcieliśmy dociec przyczyn, a także poznać sugestie zmian, bo akurat myśleliśmy o redesignie portalu.
Przed stworzeniem strony naszego pierwszego kina Usability LAB poleciło nam testy z udziałem użytkowników na serwisach naszej konkurencji. Okazało się to bardzo przydatne – mogliśmy uczyć się na błędach innych, a nie swoich. Wnioski z badań pozwoliły na rozwój naszego serwisu.