GAUC Poland, czyli Google Analytics User Conference to spotkanie dla analityków internetowych na co dzień pracujących przy pomocy narzędzi Google. W tym roku zorganizowane zostało po raz drugi, i podobnie jak w roku ubiegłym, ponownie zgromadziło wielu uczestników.
- Google Analytics User Conference – wielkie święto analityków internetowych
Pod koniec września (25.09) w warszawskich Złotych Tarasach odbyło się, jak nie bez przesady piszą na swojej oficjalnej stronie internetowej organizatorzy, prawdziwe święto osób prowadzących swoje biznesy w branży internetowej. W jedynym miejscu mogli się spotkać i wymienić opinie zarówno eksperci jak i indywidualni użytkownicy Googla. Ale co najważniejsze, wiedza, jaką dostarczyli prelegenci, była niezwykle merytoryczna a wystąpienia – bardzo ciekawe i inspirujące. Od oficjalnych przedstawicieli Google Analytics można się więc było dowiedzieć m.in. o wprowadzanych właśnie nowościach oraz planach na dalszy rozwój Google Analytics. Z kolei specjaliści mówili o tym, jak usłyszane od ekspertów informacje, skutecznie wykorzystywać w praktyce.
- Eksperci, specjaliści, użytkownicy narzędzi Google w jednym miejscu
- Zaczynamy konferencję!
Naszą szczególną uwagę przykuły wystąpienia Pawła Ogonowskiego z Conversion, Floriana Pertyńskiego (Bluerank – współorganizatora konferencji) oraz Piotra Marca i Jonathana Bretona, którzy reprezentowali Google oraz Google Polska – ludzi, którzy na analityce internetowej znają się po prostu najlepiej. Poza tym są to fachowcy, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami w jasny, przystępny sposób, co sprawia, że nawet laicy mogą z takiej prezentacji wynieść coś dla siebie.
Poza ekspertami, specjalistami i certyfikowanymi Trenerami Google na słowa uznania zasługują także organizatorzy imprezy. Naszym zdaniem wszystko przebiegało znakomicie, a pomysł, żeby po zakończeniu konferencji urządzić jeszcze After Party w Hard Rock Cafe, to strzał w dziesiątkę.
- GAUC Poland & CEE 2014
Do zobaczenia na następnej konferencji!
Sprawdź też:
Wyszukiwarki w e-commerce a user experience